hemmafru

Åhh tisdag kväll, alla vet ju vad som händer då. Jag talar givetvis om mina kära hemmafruar. är det bara jag som kollar påt??

Jag fattar banne mig inte vart tiden tar vägen. Veckorna rusar på fort som attans. Snart e det januari och jobb som gäller. Jösses vad jag kommer sakna min korv. Han är en sån sömntuta. Idag sov han till 10:20. Så vi hade en jättekul kväll idag 22:00 passade det herrn att stänga igen sina blå. Imorgon skall jag väcka honom när jag vaknar. Att somna tio på kvällen e för sent. halv nio -  nio går jag med på.

Var på kungsmässan igår en snabbis, skulle se om jag hittade nått till svärmors fest nästa helg. Självklart finns det inget bara för att man letar. Jag var inne på Nelly.com nu en snabbis. HIttade en fin faktiskt som jag kan tänka mig ha både till hennes fest, julbord och nyår. Kanon tre flugor i en smäll. Ska visa mannen så får vi se vad han säger innan jag klickar hem. =)

FESTKLÄNNINGAR - RARE FASHION / MULTI COLOURED DRESS - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Svärmor

WOW, vilka läckra klänningar, skulle passa dig perfekt. Vad är det man säger "Allt klär en skönhet"! Ja, nästa helg "smäller det"....pirrrr :o) KRAM

2011-11-16 @ 08:54:32
Postat av: Veronika

Klänningen med färg var snyggast!!! Köp!! :)

2011-11-16 @ 23:09:00
URL: http://veda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0