Lycklig

Vilken toppen kväll! Desperate var tillbaka  rutan efter en veckas uppehåll. Om jag var glad!! Efter det tog jag mig ett långt väldigt varmt bad. Så varmt att mitt hår blev blött av svett. Nice.

Bennie ville verkligen inte somna idag så han fick somna på mitt bröst i soffan. Såndär hormonperiod så jag fällde en tår eller två bara av att titta på honom. Han är så fin min lilla skatt. Det känns som att han har blivit väldigt mammig på bara några dagar. Jag var borta lite från honom förra veckan. Stockholm, barnvakt och jobb. Det verkar som om han måste ta igen tiden, för när jag kommer hem så hänger han som en böld på mig, lillkorven.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin kille :)

2011-11-10 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0