mysdag

Idag gick jag o mannen all in på mys. Vi lämnade B hos min mamma och drog vidare till Göteborg. Först fika och lite shopping, tyvärr ganska misslyckad. Jag fick en tröja av R o han köpte kallingar. skoj. Sen blev det lite extra servetter i fickan för vi skulle se twilight. Åhh dom e ju så jäkla bra. Ni som inte sätt någon än, måste se. Finns det någon annan än du barkis som inte sätt??

Och till er som också tyckte om Ester tunikan jag tipsade om så ville jag bara säga att passformen e helt knas och satt inte bra på mig iaf. :'(

Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter. Det skall "jul" pyntas lite här hemma. Adventljusstake skall fixas och julgardiner skall upp. Första advent på söndag =)



I fredags var vi hos Victoria och Wille igen. Benji var så söt och skulle krama wille hela tiden. Det uppskattades inte av honom haha. Han tittade jätte konstigt på b.

 

Idag blir det tidigt i säng. Blivit sent hela helgen. igår var vi hos  min morbror på poker/ badtunne kväll så vi kom hem runt två. Till råga på allt hade vi tvättid kl 8 imorse. Jackpot =) vi måste inhandla den där slangen till vår maskin nu så vi kan tvätta när vi känner fört=)


Kommentarer
Postat av: barkis

Jag ska se,loooovar. En annan dag! :) sovgott mu världens bästa Dauni och vän. kraaaaaam från din stret

2011-11-20 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0