simma

Ikväll har jag vart i simhallen med syster yster. På måndagskvällar släcker dom ner och tänder ljus och så e det helt tyst. Mysigt. Idag har vi gjort lite ärenden nere på stan och efter det åkte vi till ikea för att köpa ny säng till bennie. Han vaknar på nätterna, jag tror att det är för att han vrir på sig och tycker att det blir trångt. Vi kollade på juniorsängarna men det var inga fina så vi slog på stort 90*200. Jättefin.

Dessvärre till min besvikelse gick den inte o ha så i hans rum som vi hade tänkt så nu står gaveln för halva fönstret men det blir bra. han sover inte i den inatt. Men den fick bra betyg. Efter att jag hade bäddat den så kröp han upp bland sina kuddar. Plutten. Han gör mig lycklig <3

HEMNES Sängstomme, vit 			                         Längd: 207 cm Bredd: 99 cm Höjd fotgavel: 69 cm Höjd huvudgavel: 121 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm

Kommentarer
Postat av: Svärmor/farmor

Simhallsmys, det var DU VÄRD! Wow, vilken fin säng! Vad stor han blev nu helt plötsligt...tiden går fort... :o) KRAM

2011-11-08 @ 08:09:38
Postat av: Jannie

ha ha ha Nä jag vet.Inte alla läsk i backen så att säga...Men så gott att slippa alla JÄVLA löv!



Men shit!Ska Benji sova i "riktig" säng redan?

Hade jag då inte vågat än på ett tag.Men Victor ligger iofs inte still heller...

Sängen var iaf tokfin!

2011-11-11 @ 13:26:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0