det blir en sväng på stan

Igår vart en toppen dag med mammor o barn. Tog lite kort men har inte lagt över dom än. Ni kanske kan få bildbomb imorgon. Igår fick jag även köpt mig ett par nya jeans det var välbehövligt. Alla mina gamla jeans sen innan graviditeten sitter som om jag skitit ner mig. Attraktiv?? nej hehe.

Efter jobbet kom stora syster och hämtade mig 7, hon hade köpt med sig thai. Så kvällen spenderades i soffan med thai och idol =) Benjamin var rasande, han hade konstigt humör hela dagen igår. På kväleen skrek han helt hysteriskt, inget hjälpte. Tills slut somna han i min famn i soffan. Plutten.

Nu skall vi dra ner på stan en snabbis. Vi ska på 50+ kalas idag och senare ikväll blir det Oktoberfest/inflyttning hos fidde o cissi =) Kuuuuul


Lillgrodan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0