hurry hurry

Åhh nu har jag ganska bråttom om 12 minuter skall jag vara hemma hos syster på Mary Kay party. Dock bor hon bara över gatan så det skall nog inte bli några problem. Mannen fick fnatt av att vara hemma så han packade in benjamin i bilen och lurade med sig sin lillebror till Ge-kås. ja ni läste rätt, han åkte dit själv och frivilligt. Det e min man det. Idag är jag lite extra glad, Robin fina storebror har fixat en tvättmaskin till oss idag och det bästa av allt är att den var gratis =) Jag får nog baka en god kaka till honom!!

Idag slog på på stort och struntade i vintervid och vaknade kvart i tio. Vi har det gott ibland. jag o b =)

Denna veckan är dte mycket som händer. Kul kul =) Imorgon blir det en sväng till bibblan för att lämna en bok och låna en ny, kvällen ska spenderas med mina killar och när den lille kastat in handduken så skall jag packa lite fort för på onsdags blir det stockholm och Rihanna med barkisen =) Så kul det skall bli =) Hennes låtar får går varma på spotify imorgon så jag kan några. Jag e ju sämst på låttexter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0