Jag vet inte, men kanske

Jag har funderat nu i några dagar. Jag e lite sugen på att börja blogga igen. det är förmodligen höstrusket som gör det. Denna veckan har jag vart så sjukt trött. Det är så tråkigt när det blåser storm och regnet öser ner. varför blir man trött av det?

Jag har börjat läsa Engelska B på distans, jag hatar engelska. Men jag behöver läsa det om jag skall plugga vidare nån gång. Just nu så ser det ut som så att lillkorven skall börja på dagis i januari och jag ska jobba några timmar om dagen tre dagar i veckan. Konstigt det känns att någon annan skall ta hand om mitt barn. Vihar dte ju så mysigt han o jag. :)

Vi trivs toppen i lägenheten också förresten. Nytt o fint kök har vi fått också.
Kollade statistiken lite på bloggen innan jag skrev nu. Jag har ju flera besökare om dagen. Vilka är ni som har vart inne här när jag inte skrivit ett jota?


Är det såhär man gör mamma?


Tittut

mmm

ge miiig :)

Lyckan himself.

Idag har jag jobbat så Robin och benjamin styrde bilen hem till svärmor. Där är dom fortfarande. Jag längtar efter dom nu. Bennie kommer säkert sova när dom kommer hem så jag får vänta tills imorgon och mysa med honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0