lugn kväll

fasen vad jag inte vill ha det här höstrukset. Det gör mig så förbaskat trött. Idag har vi haft besök av Victoria och William. När de åkte vid halv tre bumsade jag o Benjamin i säng o sov till tjugo över fyra. Sen var det bara att skynda på med ett nytt ansikte och ner till jobbet. Jag jobbar varanann tisdag 17-19 för min kompis så hon kan plugga spanska.

Kom precis hem skall sätta mig med den där äckliga engelskan nu. Ush jag känner inte fört. Gött att desperate housewife är i rutan igen så har jag nått kul att se fram emot. haha

Malin min arbetskamrat hade en sån himla fin tröja i söndags, jag e lite lätt kär. Jag skall vinna på lotto en dag.


 

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Riktigt snygg tröja. Me like!

2011-10-26 @ 21:04:19
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0