schlafmorgen

Vilken sovmorgon Bennie slog till med idag då!! Kvart över tio närmare sagt. Han brukar nästan alltid vakna runt halv nio/nio. Så det blev nästan lite stressigt, snabbt duka fram frukost för att spana på Days. haha

Imorgon kommer Rebecca hit med wilmer o alva och även Victoria o William kommer. Fullt hus. Hela lägenheten lär ju vara upp o ner vid dagens slut hihi. Men det e kul =)
Imorgon kväll blir det även lite jobb. 16-19. Det känns ganska meningslöst. Men lite klirr blir det ju. Jag har sagt att jag gärna tar lite extra tider nu. Vi har i dagarna bokat Manchester över nyår. Jippie, det skall bli kul. Kommer sakna ihjäl mig efter lillkorv bara. Tre dagar och två nätter. Ja, jag dör nästan nu. PÅ självaste nyårsafton skall vi kolla Man U - Blackburn. Ska bli skoj o kolla på en såpass stor match. Det lär ju vara svinkallt också men det e en annan femma. Nu skall jag hoppa in i duschen. Mitt hår e så fett så jag kan smöra en macka med det.

I och med den sena morgonen idag så tyckte benjamin att det var toppen med en sen kväll. Så han somnade 22:00. Undrar hur pigg han kommer vara imorgon när jag skall möta upp becca vid nio. Mohahahaha. Monster-Mamma

Förlåt att jag inte bjudit på några bilder. jag sitter vid Robins jobb dator, för här finns word och word rättstavar min sketna engelska så jag slipper skicka in något felstavat. så ni får helt enkelt måla upp egna bilder =)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Skönt med sovmorgon minsann

2011-10-28 @ 15:33:29
URL: http://saratilling.se
Postat av: Marie

SÅg i ett inlägg nedanför att du köpt enpälsväst=)Nu till min fråga, vart har du köpt den nånstans?Den var riktigt snygg=)

2011-10-28 @ 21:18:55
Postat av: Anonym

Hej marie. Visst var den fin. Jag har köpt det i en butik här i kungsbacka. Vet att dom säljer dom på raglady/tara i göteborg du kan även klicka hem den på monroeworld.se. hoppas du hittar :)

2011-10-28 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0