påskis

sådär ja då var denna påsken över, jag har jobbar hela helgen :( men det har vart bra ändå. Hunnit med både svärmor och mamma, men nu är jag baske mig helt slut. Har känts som att ögonen har blödit varje kväll runt 22 för jag vart så trött. Det skall bli skönt att bara jobba imorgon och sedan slappa en vecka i turklandet =) Riktigt skönt. Imorgon skall jag försöka packa iordning det mesta för att kunna se om jag behöver handla något inför resan på onsdag men jag tror att vi har det mesta. Ska bara ta mig tid att prova den där bikinin i lådan. Hoppas den passar, jag har inte lust att köpa en ny bikini nu när jag är "tjockis" hihi

Har fått flera kommentarer från kunder den här helgen om att jag inte kan ha långt kvar nu osv. och när jag då svarar 12 veckor så får man som svar OOOOOJ så länge!!
Hur kul tror dom att man tycker att det är att få en sådan kommentar?? Jag är faktiskt inte såå stor och är man gravid i vecka 28 så vad tror dom?? Jag tycker inte det är ok att de säger så. Att familj o vänner kallar mig tjockis gör inget för jag fattar vad de menar och de känner mig men jag förstår inte när kunder måste häva ur sig sådana kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0