turkey

jag skrev ett inlägg innan vi åkte med det kom tydligen inte upp. Nu är vi i alla fall hemma igen och fyyy vad gorr vi har haft det ca 25grader varje dag. Helt lagom för både bennie och för mig tjockisen. B är så himla snäll, näst intill inget gnäll. Han e ju så lugn o sansad så det har gått jättebra. Vädret var dock lite si sådär sol 3,5 dag och regn/grått mulet 3,5. Bennie är typ besatt utav att ha strumpor på sig, han blir jätteledsen om man tar av dom så han skulle bestämt ha dom på i stranden och vanka runt i sanden med dom på. Folk måste trott vi var knasiga haha. Landade 3 inatt så man är fortfarande lite seg eftersom denna nattens sömn uteblev ganska mycket. Jag o b gick upp halv nio, båda var trötta men att sova längre så blir bara hela dagen knas.



Ville mest bara säga hej. Kikar in en annan dag och delar med mig av lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0