ligger i ide som vanligt ;)

Hej o hå, vi lever!!
Robin har fortafrande semester så det blir inte mkt tid här. Just nu skolar vi in B på sitt nya dagis. Det går så himla himla bra. Mkt bättre än på det förra och det nya dagiset känns verkligen kanon!! B är ju så himla snäll. Några pojkar hade lekt med bilarna på dagis. En pojke hade ingen bil och bennie hade tre, då går han fram och ger pojken TVÅ av sina bilar. Det är min grabb det =) Stolt mami <3

Han är så fruktansvärt snäll mot Nia så det är inte sant. Det är väldigt viktigt att pussa och klappa henne på huvudet. han vill så gärna hålla henne och om hon gäller så är han först på plats och klappar o kollar. Härom dagen lade han sig bredvid henne i soffan och gav henne en sån bamsekram. jag fick nästan litet tårar i ögonen över hur fin och snäll han är. Syskonkärlek <3

Ville bara säga att vi lever
Jag återkommer igen när vardagen kommit igång =)

Köss o hajj

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Grattis till lillasyter <3
jo men det kan nog absolut vara intressant, har iof köpt på mig halva ralphlauren.com, men du får gärna skicka bilder :) [email protected]
fortsatt mysig lördag på er
KRAM

2012-09-01 @ 14:54:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0