natten från hell

nu är julen över o vi har alla blivit bortskämda med fina klappar och god mat :)

inatt har bennie lekt rövare så det står härliga till. Vid ett börja han gnälla o ha sig så han fick sova mellan oss. Sen har natten bestått utav gnäll och " ont ". när vi fråga vart han hade ont peka han på örat, magen och rumpan. Han fick en alvedon men gnället och ont har fortsatt hela natten. Robin fick sitta med honom i famnen en stund. Nu sover robin o bennie fortfarande. Lillskruttan börjar nog få tänder för det ska ätas o snuttas en del på natten. Om hon bara hade tagit napp!

hunnit med lite röj i köket iaf. o när jag skulle hoppa ner från köksbänken fastna jag med troskanten i handtaget på köksluckan som tur var revs trosan sönder så jag slapp hänga där haha tur jag inte är man kan väl tilläggas hehe



nu sitter vi själv och roterar runt på golvet liggandes sen nån vecka tillbaka. lilla bebis <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men lilla sötnos så duktig hon är! Och ja, såklart vi ska se till att koka ihop en liten föräldra-träff med barnen :) Vi ger våra män en chans att styra upp något! (Annars får la vi ta tag i det) ;)

Kram!

2013-01-02 @ 19:28:47
URL: http://enmammablogg.com
Postat av: Emilia

Men lilla sötnos så duktig hon är! Och ja, såklart vi ska se till att koka ihop en liten föräldra-träff med barnen :) Vi ger våra män en chans att styra upp något! (Annars får la vi ta tag i det) ;)

Kram!

2013-01-02 @ 19:30:21
URL: http://enmammablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0