Nia 5månader

Det har väl ingen undgått att jag har en lite knubbig madame här hemma. Tomten fick komma lite tidigare med hennes klädjulklappar för vi börja undra om de skulle vara för små vid jul.

igår var det även föräldragrupp och bvc -spruta för pluppan.

67cm och 8560gram
400gram viktökning på två veckor. bvc tanten undra vad jag ger henne. Jadu grädde tydligen. Jag helammar fortfarande och tanken är o göra det tills hon är 6mån och vi kommit hem från fuerteventura.



att ligga i varukorgen är ett minne blott

Kommentarer
Postat av: Lina

Herrejäklar, hon är i klass med min Novalie och hon är snart 10 månader. Jösses!!!

2012-12-07 @ 10:46:54
Postat av: ellenojag

haha vilken störtskön bild!!
Anders mamma trodde först varukorgen var Hugos liggdel ;)

2012-12-11 @ 22:26:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: charlotte

haha :D vilken söt bild!

2012-12-15 @ 23:33:26
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0