85 +

Ja så känner jag mig idag. Ögonen har gått i kors halva dagen så nu sitter jag och väntar på att Robin skall komma in från kvällspromenaden med nino, då blir det bums i säng. Dagen startade jag med storstäd här hemma, sen brunch med syster nere på stan för att senare bege mig till jobbet där det var stendött idag.
Åker alla bort på sportlovet? inte springer de ner kungsmässan iaf. Simhallen och dyligt är nog välbesökt.

Imorgon blir det jobb igen men innan det skall jag roa mig med ett samtal till F-kassan för frågor om VAB och ett samtal till min bm angående den där klådan. Svinkul med andra ord. Onsdag blir nice, då kommer Vicky och wille hit =)

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Hoppas hoppas att dina provresultat kommer tillbaka med bättre resultat än mina!!

Kram på dig!

2012-02-14 @ 23:09:19
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

vad underligt, jag trodde att ju ridigare man testar & upptäcker, desto bättre. Hoppas du får rätsida på kliet!

Kram på dig!

2012-02-16 @ 01:53:31
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0