dagen innan

helgen har bara flugit förbi trots att jag vart själv med benjamin. Igår gick han loss på alla vindruvor vilket resulterade i sen spyunge inatt. 1,3 och fem fick jag bädda om i sängen. Jag tror att det var druvorna o ingen magsjuka för inget har hänt sedan 5 och det som kommer ut där bak är som vanligt. Imorgon är det operation och skulle det nu vara magsjuka så lär vi ju märka det inatt. Tempen kommer jag att ta imorgon bitti för att vara på den säkra sidan =(

Igår var jag på stan med mamma o lasse. Jag o mamma fyndade en overall till benjamin men vi tog en strl större så kan han ha den nästa vinter. Det är bra med rea. I fredags skulle jag även klicka hem en molo fleeceoverall till plupp som vart på rea den med. Men när jag gick in på siggeojuno så var ju rean borta. Jag hatar att jag aldrig klickar hem när jag tänkt görat utan skjuter påt. Käck som jag är mailade jag och vilken toppenservice!! Jag får köpa fleecen trots att den är borttagen, jippi!!! o inte bara det, jag fick den för 70% rea. tjoho. Jag blev jätteglad o kommer absolut handla där igen.

I och med denna skit natt så är jag svintrött. Vi skall vara på östra 06:45 imorgon så bilen kör väl runt 6. ush ush.

Idag åkte jag o b till babyproffsen i sisjön för att titta vagn. Igen, ja jag vet. Men det har inte var på nått ställe som de har haft båda. Nu när jag klämt på donkeyn ännu en gång så har jag ångrat mig, jag skiter i att den är dyrare. Den är bättre. Så imorgon får jag ringa till babyproffsen här i kungsbacka o se om man kan häva köpet o få tillbaka handpenningen.


Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: åh hoppas att OPn går bra, håller tummarna ♥



Wilgot som är över 90cm och väger 16kg får plats hur bra som helst. Visst det svämmer ju inte över om plats men han kan lätt sitta med alla vinterkläder :)

2012-02-05 @ 23:18:00
URL: http://endenise.se
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Åh kanske det, vore kul i så fall! :)..Mycket bättre med Isabella hade jag i princip ingen krämpa alls. Den har gånhen har jag spytt mängder i 9 veckor och illamående i 11 veckor hitills, har inte gått över än, haha..När ska du ha? :)

2012-02-06 @ 18:00:12
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Skönt att du får må bra nu!, Jag får recetbelagda lerigang comp men de hjälper bara när de känner för det..Aha mysigt :D. Hur gammal är b då?. Vi har RUL 20 feb, om 13 dagar :D..Vi ska inte kolla kön!

2012-02-07 @ 09:44:20
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Hoppas jag med, är riktigt jävla less!. Jaha vad kul! :D

2012-02-07 @ 19:25:11
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej jag såg din kommentar nu i min gamla blogg lillad.blogg. Dom rosa mochasinerna har jag för mig var från diesel!

2012-02-09 @ 01:34:18
URL: http://fannyamandal.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0