mina sura vänner och jag

Robin och nino är iväg på grabbkväll hos Fidde och hunter i Norsesund såjag sitter och slappar o soffan och bennie sover. Vräkt i mig massa sura karameller och nu sitter jag här men en mängd sura uppstötningar.blä.

I onsdags var ju victoria och william här och jag gjorde ett snabb besök hos min barnmorska. De tyckte att det var för tidigt i grav för leverproblem så hon tyckte att jag skulle byta tvättmedel (har haft samma i typ 5år) så jag har köpt sånt där neutralt. Men jag tror inte att det är allergi mot mitt tvättmedel. Det kliar ju som värst när jag tar av mig kläderna. Det borde ju vara tvärt om. Men nu testar vi detta tills jag skall tillbaka den 5/3.

Jag har lagt Bennison i vår säng så jag kan snoosa på honom hela natten. Lillskrutt. Han har läkt jättebra efter operationen förresten. Lekt och kört på i 110.
Nu e jag ledig i helgen och vi har inga planer det känns skönt det. Jag snurrpelle var i farten idag med. Bennie har en t-shirt med tryck på och efter vi hade tvättat den så var hela trycket av. Jag var helt 100 på att den var från Lindex (fått i julklapp) så dit gick jag o skulle reklamera. Tanten titta på den o sa "denna är från kappahl". hahah smartson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0