nanii

Ush så trött jag är. Fullt ös idag. jobb 10-15 sen hämta bennison, ut med nino o sen iväg på kals, hem ut med nino igen. Bennie sover sen klockan 9 och jag är svintrött. Halsbrännan från hell är på besök och jag har tagit mig ett varmt bad. Jag fryser så fruktansvärt hela tiden och på kvällen kliar min hud sönder. Överallt och under huden. Det är inte det att jag är torr för det är lixom under huden. Jag blir galen. På dagtid kliar det bara lite. Det är just när kläderna åker av o jag ska sova som klådan uppstår. Blä

Imorgon kommer min snälla storasyster och tar första kissen med nino så jag slipper väcka B och dra ut honom i -14. Sen får vi se hur dagen blir. Doktorn ringde idag iaf och operationen är 06:45 på måndag morgon. Det är ju mitt i natta. Galet men det ska bli skönt att få det gjort. Min lilla prins =(

Syster messa en gammal bild från när vi var i thailand -97 jag kan inte sluta skratta. Ska nog leta upp lite gamla bilder över huvudtaget o visa er. Som när jag var typ 12 och hade pojkfrisyr. haha

Spana in hur snyggt vi har trosorna. Hett!!


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 @ 01:27:04
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

haha finisar! :D



sv: Jag har inget ont om vagnen och har inte mött på några hinder, så jag antar att allt är bäst med den? :D har inte ens tänkt på hur det är med trottoaren, så ja det är väl lätt haha :) Vi har dock inte fällt ihop den själva än då vi bara åkt stor bil där den går in som den är, blir ju väldigt liten när man tar bort sitten/liggdelen. :) Jag är super nöjd med vagnen och kommer använda den tills Lo inte behöver vagn längre, SÅ bra är den :D

2012-02-05 @ 15:20:56
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0