denna djungel

Var en sväng och kika lite vagn förut. Vi (jag) hade bestämt mig för donkeyn, men den tar verkligen upp all plats i bagaget inte ens en ica kasse går in. Därför kan vi inte heller ha nån annan bred och billigare dubbelvagn för er som undrade. City select var jag helt inne på innan donkeyn kom ut men jag har tyckt att sistarna verkat så små. Idag testade vi och den var inte så tokig, den blir dok väldigt lång när man har liggkorgen men det går in i bilen utan problem o det är plats över (robin, blev lite såld på denna). Sittdelarna som skiljer mellan donkeyn och city är att donkeyn har kortare rygg men längre ben utrymme och cityn har längre rygg och kortare
ben. Benen kan man ju böja det kan man ju inte med ryggen, hehe. Donkeyn är mer komplicerad att fälla ihop och man måste lägga delarna i golvet (backen) för chassit måste in först, cityn går jättesmidigt att fälla ihop. Jag undrar dock hur lätt det är att komma upp för trottoarkanter när den e så lång?
Donkeyn känns lite finare i materialet men båda e ju bra vagnar

Vi ska suga på karamellen ett tag till. Igår hade vi ultraljud med plupp, hon kunde bara se till 80% vad det var så vi kanske ska kolla en gång till. Jag hade hellre velat att hon sa ja eller nej, inte 80%. Nu måste man ju typ kolla en gång till bara för det. haha. dom flyttade mig förresten, vilken jag hade räknat med. 8 dagar framåt så nu beräknas det till 7/7. Jag tror inte det blir Juli unge. När B låg i magen flyttade de mig 10! dagar och han kom den 29 (8dagar innan) enligt sista mens skulle han kommit 27/8 och enligt rul 6/9. Vi gör nog helt enkelt lite mindre barn tror jag ;) Känns tråkigt o blir flyttad men den kommer ju när den e klar =)

 
cityn

 
donkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0