en, två eller flera önskningar


På lördag fyller jag år oc jag har fått en del förfrågningar av familj o vänner vad jag önskar mig. Smycken såsom armband och halsband är alltid välkommet.De fina kopparna och de coola rivjärnet tipsade jag om för ett tag sen de kommer från pylones. Har hört gott om Moyana Corigans produkter så jag skulle vilja testa nån härlig doft på deras body lotion. De bruna kängorna har jag sett i en butik i innerstaden som heter fröken inez. De är på rea så skynda fynda ;) Mycket fina!
Innan har jag även pratat om spetstunika från ester och timo men nu har kappahl kommit med en superfin som liknar dom (hittade inte bild på den). Och sist så önskar jag mig ett bidrag till den fina fina väskan i mitten =)

Kommentarer
Postat av: Jannie

hoppas du blev glad för väskan!!

O att du hade världens bästa födelsedag!

KRAMAR

2012-01-22 @ 15:19:30
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0