ett år äldre än sist men vad gör det?

Vilken toppen helg, robin hade styrt upp lite överraskningspartaj för mig på lördagen, tyvärr blev det några återbud samma dag men vi hade jätte trevligt ändå =) Pizzabullar, sallad och cheesecake ( första gången jag gjorde pizzabullar, och gör nog inte de igen, inte supergoda). Jätte fina presenter fick jag film, strumpor, jättefin stekpanna och min underbara väska. att jag inte slog hakan i golvet. tusen tusen tack. Vidare på kvällen blev det ölspelet för de som drack och lite singstar på det =)

I söndags hade vi lite släktkalas även då fick jag massa fint. elvisp, lampa, halsband, pengar, salladsskål och en tröja. =) Glad tjej.

Sen sist har jag även jobbat en del. Det går även bra för B på dagis. I torsdags var han jätteledsen när jag gick men både i fredags, måndag, igår och idag var det bara lite gnäll. Han förstår vad som gäller när jag säger hej då. Det känns ändå bra att han fattar att jag inte ska vara där. Igår och idag sover han middag där och jag trodde aldrig att de skulle få honom o sova igår då han vanligtvis inte sover så tidigt men han hade somnat först utav alla och sovit en timme. jag e så stolt över korven =)

Lite jobb både igår och i måndags. Var inne en sväng på Zara och hittade lite vårfräscht till Benjamin.

Det blev en vit vanlig skjorta med men det fanns inte på websidan.


Dessa snygga jeansen vill Bennie också ha, får se om de får flytta in snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0