Hm home kids

Var inne på hms hemsida. Home har lanserat en barnkollektion. Så mkt fint!! Leopard påslakan till spjälsäng, fina filtar, söta gosedjur mm.
Hittade en fin kudde, filt och påslakan som jag vill klicka till Nia. Påslakanet finns bara i stor size så det kommer ju först användas om länge men det var ju så fint =) Skall visa R o se om han "godkänner" först. haha



Det fanns även fint till stor rompen men tyvärr behöver han inga lakan =(

Lakanet påminner om Nino, man tror att de små inte minns men nu har det gått två månader sen Nino flyttade och B pratar fort om honom. När han ser hans gamla handduk säger han nino och när han ser Robins tatto säger han också Nino. Vi saknar honom något enormt. i början av flytten kunde jag vakna mitt i natten av att jag låg o grät. men vi vet att han det bra, bättre had einte gått att hitta. Han umgås med en till husky några dagar i veckan och har en tomt att springa lös på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0