top notch, Benjamin & Nia

Just nu känns livet riktigt jäkla bra! Jag vill bara pausa tiden, jag vill aldrig bli gammal och jag vill alltid att mina barn skall vara såhär små och gosiga! Benjamin har dock börjat testa gränser en hel del. Två års trots, heter det visst! Tålamodet testas många gånger per dag, men man får se det som något bra istället för dåligt. Det är olika faser som barnen skall ta sig igenom och utvecklas.

Robin har semester och vi tar dagarna lite som de kommer. En dag vart vi i danmark, igår var vi på vrångö, liseberg och lekplatser och också lite saker som vi hunnit med. Hyra stuga och några dagar i malmö är också något som vi tänkt hinna med =)Vi får se hur den här sommaren blir helt enkelt. Grymt sugna på en sista minuten men skruttan är på tok för liten för det.

Dock han Bennies sömn rubbats helt. Innan R åkte till Vegas kunde vi bara lägga B och säga go natt så somna han. Nu måste vi ligga där tills han somnat och han vaknar nån gång på natten. det är väl bara en fas det med får vi hoppas. Benjamin tycker om Nia. Han vill gärna hålla henne i soffan och han går runt här hemma och ropar på henne och när han hittar henne säger han "dä är Nia". Han har verkligen blivit så himla stor under dessa två veckor. Innan såg man honom som liten men han känns så stor nu. Världens finaste!!


jag älskar er!


Fina fina storebror

Skrollan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0