v 40

Idag går vi in i vecka 40, jag hade tippat på i fredags alltså den 29, men än har ingen plupp tittat ut. mitt andra datum är imorgon den 2 juli. Vi får väl se när den behagar att titta ut. Just nu känns det som att jag kommer gå över tiden och bli igångsatt. På ett sätt känner jag mig inte alls redo, har ju haft hur lång tid som helst på mig att förstå att vi ska bli fyra. Det känns lite som vi fått kalla fötter här hemma. Kan vi älska en till lika mkt som B? Hur kommer det bli med B? mm ja tankarna snurrar runt här hemma och jag har insett att jag vill verkligen inte föda. Barnet vill jag ha men jag vill inte vara med på förlossningen. men det går ju lixom inte att undvika.

Imorgon skall vi busa på lekhuset med Vicky & Wille. Roooligt =)


Dagens mage 39+0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0