8,5 dygn

blää kom på i lördags att jag o mannen missuppfattat hans hemkomst, han landar först imorgon kväll och inte idag som vi hade trott. Men men 24 timmar till att räkna har väl aldrig skadat? För det är så det känns nästan, som att räkna timmar. Midsommar var fin fint, firade uppe i gunnebo slott med vicky m familj, sen åt vi middag hos svärmor och på kvällskvisten kom systrar hit och åt räkor =) I lördags terrade vi svärmor igen och åt middag där och igår var min mami o lasse här.


Mitt lilla ljus satt så fint på filten <3

Linnea och Jonte (mitt kusinbarn)

Vicky, Bennie, jag och Linnea

Och den fina stången =)

(bilder snodda av Victoria:P)

Familjen har verkligen ställt upp denna veckan, alla har ringt och brytt sig. Det värmer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0