Dåligt väder och bortrest man = Dyrt

Fy man blir depp av detta väder. Affärerna är fulla med reor och jag tänkte att jag skulle hitta något fint till mig. hahaha vilken nitlott. En svart baskofta fick följa med hem till mig i alla fall. Sen blev det lite till barnen istället. Bodys, snuttefilt och filt till plupp, och t-shirt, jacka och filt till benniebusen. I förrgår var det nätshopping som gällde, fast det var lite presenter till R så det var "nödvändigt" haha.

106399_1.jpg106400_1.jpg
Varsin färg & form filt att ha i vagnen


Regn/funktionsjacka från Ticket to heaven

Jag e ju så slapp med kameran så detta var de bilder av min shopping jag hitta på nätet. Det andra var från Kappahl, Zara & Hemtex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0