inte gjord för att leva själv

Dagarna rullar på rätt bra här Vi har messat varandra lite och de har tydligen värmebölja 48Grader i SKUGGAN, galet!! Nu när man är ifrån varandra inser man hur mycket den andre betyder eller gör för en. Dagarna och kvällarn är lugnt för min del att vara "själv" på, men jag gillar verkligen inte att gå och lägga mig själv. B sover i sin säng, det blir fel om han får sova hos mig denna veckan. Ändra rutiner osv. De som lever som singelföräldrar skall verkligen ha massa cred, det är tufft att hinna med barn, matlagning, städ, handla mm.

Jag har roat mig med dagisavslutning igår och slottskogen idag på eftermiddagen. Mysigt att hitta på något. Jag har hittat på lite hyss här hemma också. Sovrummet skall få sig en omgång, jag trivs inte där. jag tycker inte om vårt sovrum sen vi bytte rum med bennie. Men vi byter inte tillbaka, det får vara så. En ny byrå och lite annat smått har fårr flytta in. Nu skall jag bara köpa två vita a4 ramar och ett väggstativ till tv. Nya sängkläder står på önskelistan också plus att jag vill ha nya fodral till kuddarna på sängen. Vita med volangkant, stora och små men jag hittar inga =(

Imorgon var det visst som jag skulle till barnmoskan, fick för mig att det var idag. Bennie ska få följa med och höra på lite hjärtljud sen kanske jag svängen in på babyproffsen för att köpa barnen varsin filt att ha i vagnen.

Jag är helt slut efter att ha skruvat byrå i två timmar plus massa frisk luft så jag tänker faktiskt bege mig mot sängen snart.

=)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Zepplin

Ah det var en bit emellan datumen, hoppas lillens pappa hinner komma hem innan :)



Magen är nog ganska lik, fast med Z var den mer rätt ut. Men jag har mått mycket bättre denna graviditet än förra, och inte alls lagt på mig lika mycket osv... :)



2012-06-20 @ 22:21:21
URL: http://sandraochco.blogg.se/
Postat av: Svärmor/Farmor

Fasen vad duktig du är!!!!

Håll ut, mannen kommer snart hem igen!

Ni får komma hem till oss och roa er, Benniebus å du, så går tiden fortare, kom när ni vill, dörren är alltid öppen för er vet du!!!!!

KRAM

2012-06-21 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0