Mvc

Idag har vart en dag med full fart. Vi började dagen med lekplatshäng i 1 ½timme, spana bilar och gräva lite sand. Sen blev det vila för oss båda. Vid två mötte vi upp stora syster, jag skulle till mvc och Vera fick passa Benjamin. Magen växer som den skall och mitt järnvärde såg betydligt mkt bättre ut denna gång. Puuh. inte ett enda kilo har jag gått upp på en månad heller. +9kg har vågen stått på ett tag nu, trots att jag vräkt i mig diverse gottesaker. hehe.

Efter mvc tog vi oss en glass i gräset för ett sedan besöka deras husbygge en snabbis. Vi kom inte hem förrens kvart över fem. Skönt att ha andats lite frisk luft, fått lite sol och rört på fläsket. Väl hemma åt vi middag, för att sedan avsluta med lite bus och sedan ett kvällsbad. Lillen sover sen ett tag sen och jag slappar i soffan. Fjärrkontrollen är borta, jag har letat överallt men det verkar som att lillchefen har lagt beslag på den.

Imorgon är det midsommar och det firar vi lite överallt. En sväng till gunneboslott med vänner, sedan till svärmor och till kvällsmys blir det räkfrossa med systrar. Fick en lipsväng förut och kände att jag inte orkade för jag tappade ut saftbingen på golvet och b var gnällig. Då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Bennie var så söt när han såg att jag var ledsen, kröp upp i min famn och gav mig stans största kram. Det är kärlek!

Trevlig Midsommar på er!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0