Lyckan

Åhh denna goa underbara grabb. Jag kan bli tokig på honom, han e så go!! Han e inne i en riktigt kläng o bär på mig period, lite jobbigt o bära runt på honom men där i mellan bjuder han på massa skoj =)







Hihi lilla going!!

Var ledig helgen som var så i lördags kom min mormor upp med smörgåstårta och bjöd på eftersom hon fyllt år. Dock blev jag dålig utav tårtan så jag låg hela söndagen med ont i hela kroppen och "magsjuka". Jag fattar inte varför min mage blivit så känslig? Sen jag blev gravid har detta hänt mig 4gånger. Någon annan som vart med om det? Det är ingen annan som blivit dålig utav maten utan bara jag. Konstigt. På kvällen på lördagen belv det iaf bowling med några från familjen. jag bowlade inte pga mitt bråck så jag o b tittade på. Han tyckte att det var jättekul med alla blinkande lampor och musik =)

Idag blir det jobb sen har vi två lediga mysdagar tillsammans jag o prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0