Effektiv dag

tjo vad jag har legat i idag. Lämnade Bennie på dagis klockan 9 och tog mig sedan en pw på 40minuter. Väl hemma bäddade jag rent vår och bennies säng och även bäddade för plupp när jag ändå var i farten. Lite tvättvik och sedan storstäd här hemma. Skönt när det är rent överallt.

När jag tänkte sova lite middag, kommer jag inte till ro och när jag väl gjorde det så kommer r hem från jobbet. Så det var den vilan det. Efter det har dagen gått i ett. Muffinsbak och matlagning sen skulle mannen iväg på Ifk jobb. Benjamin valde att slänga in handduken tidigt idag, så jag hann till och med städa ordning på balkongen. Funderar på att köpa plastblommor till balkongen i sommar. De dör ju bara. Vi har mycket skugga på vår balkong sen blir det stekhett när solen väl är framme, inga blommor som trivs där. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0