omöblering

gud vad pluppen håller på och möblerar om. Bennie var mycket försiktigare han kunde lixom bara knö nån gång då och då. Plupp delar ut riktigt härliga sparkar ibland så man får vrida sig lite. Hoppas bara att den är medveten om att hyreskontraktet går ut den 7/7 sen skall den ut med eller utan värkar haha.

Idag var vi en sväng på Ikea. Vi bytte sovrum med B för ett tag sen just för att båda barnen skall dela på det sen när pluppen blir lite äldre så kände vi att det är bättre att B hinner bo in sig nu så blir inte allt nytt sen. Men vårat "nya" sovrum är svintrist. Planen är att vi ska bo såhär tills vi kan köpa ett hus så då vill vi ju inte piffa o dona för mycket men jag känner att jag inte trivs så som det är nu i alla fall. Vi får väl se om vi hittar på nått roligt där inne.

Det har egentligen hänt ganska mycket som jag inte skrivit. Vi har sålt vår Kia och cruisar nu runt i en Volkswagen passat istället. Kian hade ju näst intill obefintligt bagage så bugaboon hade knappt fått plats den heller. Jo den men absolut inget mer. Nu har vi gott om plats istället. Sen har det hänt tråkigheter. Det jobbigaste beslut jag någonsin vart med om. Jag undrar hur många tårar man kan fälla utan att bli uttorkad?? Nino skall få ett nytt hem. Han trivs inte här hemma längre. Han behöver ett hus där han kan ligga på tomten o spana, där han är nummer ett. Så han skall flytta på lördag till en familj i borås. Vi vet att han kommer få det kanon men han är ju våran första lilla bebis. Det känns verkligen jobbigt men vi måste se på vad som är bäst för honom =(



puss

Kommentarer
Postat av: B

Du har allt mitt stöd!! <3 <3

2012-05-10 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0