ett försök till bloppis

shit vad jag har rensat barnkläder nu. Jag har i stort sätt inget kvar från b allt har jag gett bort och jag har sparat några godbitar. Nu fick Nias garderob en genomgång, spara, slänga, ge bort o så tänkte jag göra ett försök med bloppis här på lite godingar. Jag kommer inte gå in och ändra inlägget allt eftersom då jag bara bloggar i mobilen. Är ni intresserade av ngt så maila mig på [email protected]. Frakt tillkommer



mini rodini tisha 56-62 50:- molo bodysuit 80:-



ralph lauren 18mån 150:-



esprit byxa 56, 30:-



missoni by lindex kit 68, 100:-



blå manchester klänning 62, pop body 62. paketpris 100:-



koftor från vertbaudet. rosa strl54 brun strl 60, 70:-/st



pikeklänningar. rosa 56 och vit 62, 30:-/st


maila vid intresse [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0