iskall men solig måndag

brr vad kallt det har blivit nu. Vi kickade igång dagen med lekplatshäng och b invigde faktiskt overallen. Efter 45min var jag isbit och frågade snällt b om vi kunde gå in. Han slängde spaden och sprang mot dörren. tack tack :) i veckan blire till att rota fram vinterskor och jacka. Med barnen är man skitsnabb med sånt o sen glömmer man sig själv.

In för lite lunch och vila och barnen matchade sina sovtider så det sov gott ihop.
Efter middagen blev det en sväng till mässan för att köpa skor till mannen. Men givetvis fanns inte dom som han ville ha så det får bli att åka till frölunda där han hade sett skorna.

Bennie var så rolig mot robins farmor inge igår. Hon höll på och småretas med honom ich sa att det var hennes Nia. då säger b att det är hans Nia. Då sa inge, ne nu tar jag min Nia. då blev bennie jätte arg och sa " Nää, sitt där!! "
bästa storebror. Han älskar verkligen henne. avbryter sin lek för att ge nia en puss o kram och leker sedan vidare.










Kommentarer
Postat av: Caroline

MEn åååå så söta dom är!

2012-11-12 @ 22:09:31
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Veronika

Gullefjuns Bennie ! :)

2012-11-13 @ 09:18:33
URL: http://villadaun.blogg.se
Postat av: ellenojag

Men såå mysigt när de sover ihop så där <3

haha ja då ligger Hugo LÅNGT efter, söta lila(stora) Nia

2012-11-13 @ 09:54:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0