kineser och en smurfa

igår mös vi hos lill moster och nia låg o gosa med en kudde. Helt plötsligt såg vi att hon var helt blå. Kudden färgade visst av sig så vi gnugga med tvål o de gick inte bort men efter ansiktsrengöring och olja så blev det mkt bättre :) lite dassig bara.

idag har vi vart på ellies dop och jag " nöten " trodde att det var kl ett så vi stressade som attans till kyrkan i väl framme ser jag bara massa kineser och inte ett enda bekant ansikto. tjolahej, det var ju visst kl 14. så vi gick i mölnlycke centrum en sväng o sen dop. hehe

ett mysigt dop med massa folk :)
nu e vi hemma o jag ska fixa mig inför kvällen. Julfest med jobbet väntar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0