orkeslös

åå idag känner jag att det bara e en slapoedag. Mösa runt i joggingbyxor eller till och med morgonrock hela dagen för att sedan tokhetsa för att fixa till sug hyffsat och ta några drag med både tand och hårborste för att skynda och hämta bennie.


Städning stog egentligen på schemat men mina kära husdjur dammråttorna kan få stanna ett tag till känner jag :)


och appropå det där håret så gick det åt skogen med att byta bena. Ett jäkla flängandes på håret så jag gav upp efter en dag så nu går jag runt med min glesskog och stubb :( inte alls kul :(



ska unna mig o äta upp resten som blev kvar från igår. Jag gick upp.9kg under graviditet och har gått ner 13kg men allt som har försvunnit är mina lår och rumpa. Så jag har börjat med lite olika övningar i måndags (tok träningsvärk efter det, så jag har inte gjort sen dess) och tänkt köra dom varje eller varannan dag för att forma kroppen. Jag är inte ute efter någon viktminskning utan en annan form :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

JAg är också så orkeslös.. måste åka idag och köpa mig lite energi =) massa godis är jag värd efter att mion lilla inte sovit i natt..

2012-11-15 @ 17:44:15
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0