frisk luft

idag unnade jag mig lite middagsvila så jag har nästan precis vaknat. Idag var vi iväg en sväng på ett köpcentrum o mötte upp robins bror. Shoppade en halv tjock jacka till b och termobyxor. Overall har han redan men det känns för tjockt o använda redan nu. Så denna jackan o byxorna kommer få agera extra att ha i vintern hemma då kan overallen hänga på dagis. så gjorde vi förra året också o det funkade toppen. Efter lite fika åkte vi till torrekulla och tog en skogspromead på lite mer än en timme medans ungarna sov. Danne drog nitlotten o fick putta vagnen i alla backar :)



nu skall jag dra mig in mot köket o påbörja middagen. Gulash och pannkakor! gott gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0