happy mama

äntligen har blogg.se släppt en android app!!! tjoho!!! nu hoppas jag att jag kommer skriva fler inlägg :)

idag är det kanelbullens dag. viktigt!! får inte glömma att äta en bulle eller två :)

igår var lillasyster här o mös med oss. vid sju körde jag henne till tåget o efter det gjorde jag pilutta. prinsessmössan o klänningen fick följa med hem. dock fick jag inte klänningen i den storlek jag ville ha så får se om den får stanna eller inte..

efter jobbet kommer svärmor hit och vi ska göra bankärende. öppna ett sparkonto till nia för månadssparning och presentpengar. jag i robin har sparat 1000/månaden till benjamin så vi kommer köra på samma till nia.

ne nu skall jag fixa mig. tänkte föna håret för en gångs skull. hade ju vart kul med en annan form än platt fall. haha



lilla pluttan i somras :)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Så jäkla söt, älskar den där bodydressen!!

2012-10-08 @ 22:57:30
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0