rasande tempo

dagarna flyger förbi i ett rasande tempo. Idag har jag städat o sen hämtade jag bennie och drog med mig båda kidsen på en promenad bort till maxi. Lite väl påpälsad för en prommis på typ 5km o dra 30kg upp o ner för diverse backar. Svett var förnamnet. Handlade lite mjölk och spagetthi och hämtade ut ett paket. En julklapp till Nia ( ute i god tid, i know) och en doppresent till Ellie. Så det kan jag ju inte visa här haha.



Såg ni berg flyttar in ikväll? oh my säger jag bara. Har inte tyckt att henke vart såå snygg innan men han e ju sååå snygg hehe. tur att mannen inte var hemma så jag kunde dreggla ifred mohahaha


Nias åkpåse och matchande filt. Hade först tänkt vänta med åkpåsen tills det var dags för sittdelen men jag kunde inte hålla mig




Kommentarer
Postat av: barki

Åhh fint det blev. Flott ska det vara till lillsessan :) <3 <3

2012-10-25 @ 08:38:26
Postat av: Victoria

Åå har du köpt den åkpåsen, har också kolllat på den eftersom den e så snygg och önskat mig den i dop eller julklapp till Ellie ! Haha

Nyfiken vad du hämtat ut från posten till Ellie ;)

2012-10-25 @ 09:41:29
URL: http://www.mittlivv.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0