energi lös

ååå vilken skit morgon. Hade planer på att gymma mellan 9 - 10, men jag vakna 9:20. Stressade iväg för att sedan på parkeringen bråka med biljettautomaten i några minuter, tog sen min väska för att gå till gymmet då, då mina vänner, funkar inte mitt jävla finger så jag kommer inte in!! Man har fingeravtryck som passerkort. jävla pajaside!!

jaja åkte hem svintrött istället. Robin och benjamin gick till fyren för sagostund o lunchdate med ludvig o mattias. Så jag o nia har sovit lite middag ihop nu. mysigt. Vi har lagt om kosten lite här hemma och jag har börjat gymma. sen dess har jag känt mig så trött. Borde inte det ge mer energi??



bananplättar, grädde, hallon o blåbär till lunch igår. Gott & nyttigt.

1 banan & 2 ägg det är allt du behöver!

Kommentarer
Postat av: Barki

Det tar tid att för kroppen att vänja sig vid din nya livsstil. den är säkert i chock just nu. jag tror det ör lite socker din kropp saknar ;) Men ge dig fan inte. Det kommer vända ioch sen blir du en piggis med massa energiiiiiii <3 Puss

2013-02-02 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0