trying to be healty

nu e jag inne på min fjärde träningsvecka. 10kg ska bort helst 14kg. Men jag kör mest gym och jag vet att muskler väger mer än fett så jag ska inte stirra mig blind på vågen. jag vet vart fettet sitter och jag vill bli av med det! Jag försöker skippa kolhydrater så gott det går, jag e inget big fan av pasta, ris och potatis så de e en baggis men det e ju de där sötsakerna!! Mitt liv e ju godis och popcorn. Jag har dragit ner på det rejält och är så sjukt trött. min kropp skriker efter socker. Jag måste bara komma över sockertröskeln så hoppas jag att det flyter på sen!

6pass första veckan
4pass andra veckan
4pass och en pw tredje veckan
1pass hittills på fjärde veckan men den började ju idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0