Helt slut

ush detta är verkligen inte, precis tillbaka från en veckas semester men är redan helt slut, denna värmen tar kål på mig, det går inte och sova för dte är så förbaskat varmt, jag somnar kanske kl två varje natt det är inte bra för kroppen att sova så lite plus denna stekheta värmen på det..
Ne vi ska inte gnälla på att solen är framme nu det är ju egentligen svingött.

Sen efter jobbet skall vi hem till mamma o pappa jag bakade tårta igår som  jag skall bjuda dem på =) mums
Kan ju låtsas att vi firar att mamma går på semster imorgon =) då blir hon säkert glad.

Nu skall jag leta upp ett par solglasögon, jag är mästare på att slarva bort mina som jag har hemma, alla är puts väck =(

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

gud vad roligt:D

2009-07-03 @ 12:54:09
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0