stolt

Idag har huvudet sprängt på mig hela dagen, jag har försökt med värk tabletter, godis ja allt kan man väl säga =)
Robin har också haft en pissdag, jobbet känns inte alls bra, jag vet att man inte kan vara kräsen i dagsläget, men att bevara ett bra psyke är mycket viktigare! Så det blir inget mer med det imorgon, tyvärr.
Svärmor kom hit vid åtta tiden också, hon har vart så snäll och fixat lite med dekorationer och så. Dessutom sa hon till Robin att vi skulle bjuda hans far. Det var väldigt snällt av henne och jag är stolt och glad över att hon gjorde det <3.

jag har letat som bara tusan efter vårt kontrakt med vår nya hyresvärd, men inte hittat det någonstans, så nu när jag kom hem från promenaden så lyfte jag på en låda som stod på hatthyllan, jo vad ligger där?? hyreskontraktet. tjoho =) tyvärr fanns där ej heller något nuimmer till honom men nu har vi i alla fall adressen och nummret till hans sambo.

Förretsen, Veronika, svenskläraren. hur stavas 40? fyrtio, furtio, förtio?? Jag tror på Y.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hejsan Svärdottern!

Du hade rätt det stavas Fyrtio.... :o))

2009-07-24 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0