Go kväll mina kära

Kvällens planer blev ändrade då det blev ett litet missförstånd med mina föräldrar dom hade inte uppfattat att vi skulle komma idag så istället för att åka ut till mamma o pappa åkte vi till en grekisk restaurang med robin mamma och man. Mycket mysigt, det kändes nästan som om man var utomlands (förutom att det inte var så varmt då) spansk live musik, eller aa det var en kille som satt och spela på en gitarr.

Efter middagen åkte vi hem till oss titta lite tv, sen följde vi dem hem =)
Vi har förresten köpt bil idag =) Daniels gamla, jätte glad är jag nu =) Han är snäll som sålde den till oss!
Imorgon är det jobb för min del sen får vi se, vi har inga planer som det ser ut som nu!

kan tänka mig en mysig filmkväll, men bara om dte regnar! hihi
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0