Jul i vårt hus

God Morgon!!
Igår vart det julbord, gott gott gott. Men så mycket mat man vill ju smaka på allt lixom. Till slut orkade inte magen mer så den stod rätt ut i stället haha.
En trevlig överraskning fick jag igår när jag kom hem, en hund som hade rullat sig i bajs utan att R hade märkt det. Mmmm så gott med bajjlukt =( BLÄÄÄÄÄÄ. Bara att duscha av honom. Efter det tog jag faktiskt fram julgardiner och stakar. Sånu är det jul i vårt hus =) Mys.

Nu skall vi faktiskt gå en vända på stan, först till jaktia för att köpa skott till Robins gevär och sedan till göteborg och spana lite klappar och fika =)
jag skrev om R:s mormor härom dagen och vill nu bara säga att hon är himlen
=( men nu är hon med morfar =)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Neeeeeeej, vila i frid Robins mormor får jag säga då. Jag beklagar sorgen! :( Kramar till er båda.

2009-11-28 @ 12:13:30
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

vad gott med julbord :)

2009-11-28 @ 12:38:55
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0