Händig =)

Nu äntligen äter jag frukost, morgonen har vart i full gång sedan jag vaknade kl 10. Då blev det prommis med Nino och efter det började jag röjja i vårt trädgårdsland. Nu har jag planterat rödlök, sockerärtor, isberssallad, tomat och potatis =) Tomat & potatis gjorde jag redan förra veckan, de står i växthuset och gottar sig, de är inte riktigt redo för landet än =) Nino var med mig ute på tomten och kraffsade så fint och en jordhög som han sedan skulle rulla sig i. MMM gödsel lukt, så snabbdusch på honom har jag hunnit med också =)

Efter frukosten ska ja färga håret och efter det ska jag lägga mig en stund för att läsa några böcker som jag fick låna av Maria på mitt jobb, som ni vet är jag ruskigt rädd för döden och vad som händer därefter. hon tror på livet på andra sidan, så det är det jag ska läsa om. Spännande, hoppas att jag också börjar tro på det =)

      

Kommentarer
Postat av: Sandy

det låter MYCKET bättre med 6 sep,för det är ingen vanlig dag,för det är Sandys födelsedag,hurra hurra hurra! kram på dig

2010-04-08 @ 20:01:18
Postat av: pettson

Du e så duktig som pillar hemma=) Jag krattar bort alla löven till helgen:=) LOVE

2010-04-08 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0