vilken dag

Gud vilken skön dag =)
Vid tolv gick jag ut och krattade, rensade mm i trädgården. Solen sken fram och hela himlen blev blå. Det fick till och med bli shorts och bh. När nästan allt var klart tog jag paus, en solpaus. Jag fick till och med en liten liten rand på 1 timma. Då låg jag inte ens stilla utan far upp och ner, for in och hämtade det ena efter det andra =) hihi.

När mannen kom hem vid fyra hade han köpt med sig glass (dock tog han med sig molnen) s¨å vi mös på altanen alla tre =) Nu har vi precis vart iväg en sväng i kungsbacka, jag köpte järntabletterna (fattar inte varför jag ska äta dom redan mitt järn låg på 126. det är väl inte lågt?) gick på freeport en sväng, odd molly hade öppnat där men fasen vad mycket skit. Inget fint alls =(

Nu är vi skittrötta och skall bara slappa framför tvn =)

go kväll =)


rödlök, sallad, potatis, gräslök, sockerärtor och tomater i växthuset =)
det saknas en del som jag inte har planterat på där skall bli rädisa =)

Nino älskar också glass


till och med så mycket att han försöker sno Robins


sen somnade han efter 4 timmar utomhus


Han kan snusa med =)


Kommentarer
Postat av: Reebecca

vad fint det blir i trädgården! riktigt ekologiskt!

126 är inte lågt men det kanske har sjunkt ändå? hoppas inte du får så ont i magen och hård i magen som jag blev, asjobbigt.

ska ni odla potatis förresten??

snygg nino är på den sista bilden :D

2010-05-20 @ 09:29:33
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0