trasig data

Vår data har fått någor virus så den är hos doktorn. jag hade tänkt bjuda på lite bilder men nu är jag på mammas data så det får vänta =(

På ge-kås inhandlades liet hårfärg, tofsar, tandborste, schampoo m.m. det blev lite till B också två bodys och en pyjamas =) Mitt första år bok med. Hittade även en jätte fin pall/låda till hans rum. Hade vi haft ett "hem" nu så hade jag köpt två till att ha i hallen eller liknande. Jag ville hitta en såndär leksak där man trycker ner djurhuvud och trycker på en knapp så hoppas dom upp, men jag hittade ingen =(
 
typ sånhär fast den mer avlånga låga varianten.

Igår lekte B fotomodell, det var kul till en början sedan blev han less på alla blixtrar. Vi skall tillbaka om två veckor och välja bilder. Benjamin har kommit på att man kan gå nu, han blir svinsur om man inte går runt med honom. Gå stolen funkar ibland men det är ingen höjdare enligt B. Idag drog han förresten upp bakbenen så han stod på alla fyra. Snart får jag nog springa runt här hemma efter honom. Lilla plutten =)

Ikväll blir det jobb, sen skall jag tidigt i säng. Det blev morgon vid halv sju här hemma idag. Alldeles för tidigt!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var tog ni korten? Jag skulle vilja ta på Wilmer och bebben om några månader. hur mycket får ni betala? Vad duktig han är, då är det nog inte långt kvar tills han kryper! :)Jag funderar på att gå på baby/barnmässan men den är typ 14 april tror jag, där tog vi kort på Wilmer förra året, fick betala 400:- för 6 bilder i olika storlekar. Men jag vet inte om jag ligger och föder då eller är så sprickfärdig att jag inte orkar ;) Kram

2011-03-24 @ 14:02:33
Postat av: Svärmor/Farmor

Wow, vad härligt att får shoppa loss..... :o)

Jag vet precis vad du menar för leksak, exakt en sådan hade Benjamins pappa när han var liten och Daniel och Niclas, de e en rolig grej d. Ja, då får vi leta efter en sådan då..... :o)) Något för amerikanarna att ta med kanske.... Farmors lilla hjärta, snart kryper han skall du se, då blir det fullt ös. Måste få se korten. Krya på datorn som är hos datordoktorn! SOLSKENSKRAMAR i massor!!!!!!

2011-03-24 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0