den är här =)

jag har verkligen blivit dunderförkyld. I tisdags sov jag fram till att klockan var halv två och igår på dagen kände jag mig pigg så jag gick med två vänner till liseberg för att se Rebecca & Fiona spela. Det skulle jag inte gjort, min hals blev verkligen helt kass. Inte för att jag gapa och skrev utan sjukhals. Slemmig och ont som attans, inte alls kul. Har gått runt som en liten zombie här hemma idag.

Det ända roliga idag var att vår nya vagn har kommit. Bennie älskar den och vill åka hela tiden. När jag stod och diska efter maten hörde jag B ropa helt galet Mamma, mammaaaa. Gick och kolla honom, då hade han rullat vagnen till vår säng och sedan hoppat upp och satt sig i vagnen. Go killen =)



Förut satt han också och ropa: Laschääää, Momo, momo. Haha sötnöten. Det händer så mkt nu. Igår var nya ordet cykel, idag Lasse och törstig.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Visst är den underbar vagnen!! snart har ni också båda delar på :) när var det dags?? KRAM

2012-06-25 @ 13:00:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0