en fredag av kärlek

igår startade vi dagen med att sova till 9:30 mmm i like :)
en timme senare kom vicky med kidsen o sen var det fullt ös!! mkt " min " men det fanns ju fler alternativ så det löste sig utan några fighter. efter lunch blev det lite utelek o sen en sväng till kungsmässan. Köpte vinterkängor till B. Utan att prova, vet att de passar storleksmässigt men jag tänkte ta dusten här hemma o se om de faller herrn i smaken.




Jag hade även bokat biobiljetter till nya bond i smyg, så det överraskade jag mannen med igår medans mormor o moster passade gosingarna. Nia var inte glad i ersättningen så hon hade haft en fin opera konsert för dom haha.




Nu ska vi kicka igång denna dagen :)


Ellie & Nia



äpplepaus. William ville inte vara med.





madame ostbåge som i mitten av veckan snurrade från rygg till mage. Från mage till rygg var hon extremt snabb med 2 1/2vecka!!! Hon har ända sedan födseln varit väldigt stabil o starkt. Duktig tjej!!! Vill så gärna ha en hoppgunga men vi kan inte ha det här hemma då våra dörrkarmar är av plast o viker sig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0