TGIF

redan fredag igen.
Igår var jag ute och gick i närmre tre timmar. först en sväng ner till innerstan för att köpa påskpresent till nia så nu e hon iaf klar. på vägen hem ringde syster så vi gick en.runda efter att jag hämtat bennie från dagis. svirade på mig mina easytones och träningskläder men hua vad kallt det var. tur jag hade filtar under vagnen som jag tryckte in under fleece tröjan haha

Till middagen fick vi besök av robins bror som även hängde med oss en sväng till kungsmässan. Jag fick köpt mig ett par boots och ett armband. får visa sen.



idag väntar lekstan med victoria och barnen :)







premiär gugning för Nia i onsdags. Roligast var att titta på Bennie haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0